Trenutno pregledavate Namaz od bučinih sjemenki

Namaz od bučinih sjemenki

image_pdfimage_print

Namaz od bučinih sjemenki

Mia Duvnjak, magistica nutricionizma nedavno je napisala članak za Enzitu o pravilnoj prehrani trudnica. U prijedlogu jelovnika za doručak je predložila namaz od bučinih sjemenki Jednostavan i bogati namaz savršeno se uklapa s vašim omiljenim kruhom.

“Raspored na tanjuru trudnice treba biti sljedeći:
● Pola tanjura treba biti voće i povrće, ¼ tanjura su kruh od cjelovitog zrna, krumpir, integralna tjestenina,
žitarice.
● ¼ treba sadržavati ribu, crveno meso, meso peradi, mahunarke, orašaste plodove,
● Trudnicama se preporučuje dnevno konzumirati 2 jogurta (300 ml) i 1 čašu mlijeka (250 ml)”

Cijeli članak o pravilnoj prehrani u trudnoći pročitajte na linku.

Recept od Mije dijelimo s vama u nastavku.

Sastojci

  •  1 šalica bučinih sjemenki (2 5 dcl)
  • 6 žlica bučinog ulja
  •  Sol prema ukusu

Priprema:

  1. Bučine sjemenke tostirajte (ispecite) na tavi 3 minute miješajući. Sjemenke će dobiti laganu smeđu boju i počet će „pucati“ u tavi. Zajedno sa solju još tople sjemenke stavite u blender i miksajte dok ne dobijete maslac. Prvo ćete dobiti brašno, a tek kasnije maslac, žlicom skinite sa stjenki blendera pa ponovite postupak.
  2. Na kraju dodajte bučino ulje i miksajte još malo dok se sve dobro ne pomiješa. Probajte da li je potrebno još soli ili možda ulja pa promiješajte dok ne dobijete željeni okus i teksturu.

Nutritivna vrijednost:
Energetska vrijednost: 1569.2 kcal
Ugljikohidrati: 21.2 g, (5.1 %)
Bjelančevine: 42.9 g, (10.4 %)
Masti: 154.6 g, (84.4 %)

Naša preporuka uređaja:

×
×

Košarica