Uvjeti kupnje

Korištenjem ovih internetskih stranica krajnji korisnik odnosno kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Uvjetima kupnje i svim ostalim stavkama poslovanja.

Enzita Life d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Uvjete kupnje. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici enzita.hr.

Vlasnik registrirane domene enzita.hr je društvo Enzita Life d.o.o.

Enzita Life d.o.o. jamči vrhunsku uslugu i maksimalnu vrijednost za novac.

Prodavatelj, korisnik i kupac

Prodavatelj je društvo Enzita Life d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Avenija Dubrovnik 15 (Zagrebački velesajam, Paviljon 14a) 10 020 Zagreb Hrvatska, OIB: 74287562264

Korisnik je posjetitelj ovih stranica.

Kupac je posjetitelj stranica koji popuni elektronsku narudžbu, te izvrši plaćanje putem internet bankarstva, Paypala, kreditnom ili debitnom karticom, Keks payem, kriptovalutama ili pouzećem.

Načini plaćanja

Enzita Life d.o.o. jamči da ćete dobiti vrhunsku uslugu i ostvariti maksimalnu vrijednost za svoj novac. U slučaju da niste zadovoljni isporučenim proizvodom, možete ga vratiti u roku od 14 dana od primitka, nakon čega ćemo vam vratiti novac.

Cijena je jednaka za sve oblike plaćanja.

Internet trgovina www.enzita.hr omogućuje kupnju odabranih proizvoda plaćanjem izravno putem interneta i to ovim načinima:

Općom uplatnicom ili internet bankarstvom

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu dobit ćete ponudu sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu zatim možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine ili sl.

Uplate zaprimamo na račun Zagrebačka banka d.d.:

IBAN: 7723600001102919636 – Zaba
SWIFT: ZABAHR2X

Gotovinom (po primitku pošiljke/pouzećem)

Opcija plaćanja pouzećem omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom.

Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču, prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ponavlja pokušaj dostave.

Plaćanje kreditnim i debitnim karticama

Omogućeno vam je plaćanje debitnim/kreditnim karticama:

  • Maestro debitna kartica jednokratno (PBZ, Erste, ZABA)
  • Mastercard do 24 rate (ZABA)
  • Visa do 12 rata (PBZ)
  • Diners Club do 12 rata

Pri plaćanju na našoj internet trgovini koristite WS – napredni sustav za siguran prihvat platnih debitnih/kreditnih kartica putem interneta.

WSpay - Web Secure Payment Gateway

Izjava o sigurnosti online plaćanja

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o debitnim/kreditnim karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka prilikom online plaćanja

Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka.
WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate debitnih/kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.
WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.

Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:

  • Ime i prezime
  • E-mail
  • Telefon
  • Adresa
  • Mjesto
  • Poštanski broj
  • Država
  • Vrsta kartice
  • Broj kartice
  • Vrijeme trajanja kartice
  • CVV kod kartice

WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.
WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.

Dostava

Dostavu vršimo putem dostavljačke službe General Logistics Systems Croatia d.o.o., a roba se u najvećem broju slučajeva šalje na isporuku isti ili sljedeći radni dan od zaprimanja narudžbe.

Dostava je besplatna za sve narudžbe za cijelu Hrvatsku, a robu ćemo Vam nastojati isporučiti u roku od 2 do 10 radnih dana od zaprimanja narudžbe, odnosno 2 do 10 radnih dana od zaprimanja uplate (ako ste odabrali platiti virmanski).

Više informacija o dostavi i uvjetima dostava nalazi se ovdje.

Kupovina i registracija

Na enzita.hr internet trgovini imate mogućnost završiti kupovinu bez registracije. Ipak, ako se prilikom kupovine odlučite registrirati, kreirat ćemo vam osobni profil kojim možete pratiti status svojih narudžbi i ostvarivati popuste na buduće narudžbe.

Minimalni iznos narudžbe na webshopu iznosi 1 € (7,5345 kn).

Online plaćanje

Na enzita.hr webshopu postoje razne mogućnosti plaćanja – gotovinom prilikom preuzimanja, općom uplatnicom/virmanom, debitnim i/ili kreditnim karticama do 24 rate bez kamata.

Više informacija o plaćanju i uvjetima plaćanja nalazi se ovdje.

Primjedbe i prigovori

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Internet trgovina enzita.hr (Enzita Life d.o.o.) omogućuje vam da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na email adresu info@enzita.hr ili putem pošte na adresu sjedišta: Enzita Life d.o.o., Avenija Dubrovnik 15 (Zagrebački velesajam, Paviljon 14a), 10020 Zagreb.

Po primitku prigovora potrošača potvrdit ćemo primitak pisanim putem te ćemo odgovor dati, u pisanom obliku, u roku od maksimalno 15 dana.

Više informacija o povratima, reklamacijama i materijalnim nedostacima nalazi se ovdje.

Reklamacije i povrati

Nakon kupovine, biti će vam ispostavljen račun i garancija. U slučaju da ne dobijete račun u skladu s narudžbom ili dobivenom robom, kontaktirajte nas na telefon: 01/2086086, ili nam pošaljite mail na info@enzita.hr, kako bismo što prije ispravili pogrešku.

Enzita Life d.o.o. garantira da su svi proizvodi kupljeni u našoj internet trgovini ispravni. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom, informirajte nas o poteškoći. Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana primitka proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamjene oštećenog proizvoda ili povrata novca.

Materijalni nedostaci i reklamacije

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke.

Kupac je obvezan obavijestiti Enzita Life d.o.o. o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca.

Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Enzita life .d.o.o.  u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Materijalni nedostaci za koje Enzita Life d.o.o odgovara:

  1. za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato
  2. za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga

Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Nedostatak postoji:

  1. ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
  2. ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak
  3. ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
  4. ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje
  5. ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora
  6. ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati
  7. ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju
  8. ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
  9. ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Nedostaci za koje Enzita Life d.o.o. ne odgovara:

Enzita Life d.o.o ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati, ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Enzita Life d.o.o. može imati jednu od sljedećih obveza:

  • uklanjanje nedostatka
  • predaja drugog proizvoda bez nedostatka
  • sniženje cijene

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Enzita Life d.o.o.  naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Enzita Life d.o.o.  ima pravo odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je Enzita Life d.o.o.  nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da Enzita Life d.o.o.  neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako Enzita Life d.o.o. u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi Enzita Life d.o.o. da ugovor održava na snazi.

Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.  Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na Enzita Life d.o.o.

Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila iz ovog odjeljka „Materijalni nedostaci“.

Kupac reklamaciju upućuje emailom na info@enzita.hr u roku od 2 mjeseca od kad je nedostatak otkrio, te vraća robu na adresu: Enzita Life d.o.o,  Avenija Dubrovnik 15 (Zagrebački velesajam, Paviljon 14a), 10 020 Zagreb, a ako se nedostaci pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari prodavatelj ne odgovara za iste (osim ako je za njih znao a nije kupca upozorio).

U slučaju opravdane reklamacije, povrat robe se vrši na trošak trgovca (Enzita Life d.o.o.), koji ujedno i dogovara prikup robe kod kupca.

Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem proizvoda u najkraćem mogućem roku (najkasnije 15 radnih dana).

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga za kupnju putem web shopa.
Rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.
Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda. Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana. Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu: Enzita Life d.o.o., Avenija Dubrovnik 15 (Zagrebački velesajam, Paviljon 14a), 10 020 Zagreb ili poslati putem emaila na: info@enzita.hr u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti i niže priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Pravo na povrat nakon što prođe 14 dana, a prije nego što prođe 14 dana od predaje proizvoda, kupac stječe u slučaju da je paket originalno zapakiran odnosno nekorišten. U tom slučaju kupac sam plaća dostavu/povrat.

Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, elektroničkom poštom. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.

Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.

Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj. Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Potrošač je dužan vratiti artikl u neoštećenoj originalnoj ambalaži. Adresa povrata je: Enzita Life d.o.o., Avenija Dubrovnik 15 (Zagrebački velesajam, Paviljon 14a), 10 020 Zagreb

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.

U slučaju povrata proizvoda, prodavatelj vraća iznos u službenoj valuti plaćanja, koja se može razlikovati od valute u kojoj je kupac proizvod platio (na primjer, kod slučaja plaćanja kriptovalutama, vraća se nominalni iznos cijene u kunama, odnosno eurima).

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u poslovnicama. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije koristiti niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u poslovnicama trgovaca, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.

U razdoblju u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat prekomjernog rukovanja proizvodom Enzita Life d.o.o. će procijeniti umanjenje vrijednosti proizvoda uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja te će o tome izvijestiti kupca.

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima:

  • ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
  • potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Postupak traženja odštete za oštećene pošiljke

Ukoliko vam je paket dostavila kurirska služba GLS/HP Express te utvrdite, da je proizvod ili paket oštećen, da u paketu nedostaje sadržaj, ili je vidljiv trag otvaranja, možete pokrenuti postupak odštete. Štetu je potrebno prijaviti u roku 7 dana od datuma prijema pošiljke na e-mail adresu info@enzita.hr ili telefonskim putem na broj 01/2 086 086. Za prijavu štete potrebne su nam slike paketa (izvana, iznutra) i ambalaže oštećenog proizvoda, GLS/HP Express naljepnica i opis štete. S našim prodajnim predstavnicima se također možete dogovoriti o preuzimanju oštećenog paketa na naš trošak.

Internetsko rješavanje sporova: LINK 

Izjava o privatnosti i sigurnosti

Enzita Life d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da obrađuje samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza, informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Enzita Life d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Enzita Life d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualnu štetu na računalu nastalu preuzimanjem datoteka s ove internet stranice ili s internetskih stranica do kojih čitatelji dođu putem linka s ove internet stranice.

Enzita Life d.o.o je sukladno čl. 18a Zakona o zaštiti osobnih podataka (“Narodne novine” br. 106/12) imenovao službenika za zaštitu osobnih podataka, a možete ga kontaktirati na: info@enzita.hr

Sve promjene politike privatnosti bit će pravodobno objavljene na ovoj stranici ili učinjene dostupnima korisnicima na neki drugi prikladan način.

Enzita Life d.o.o. neće dostavljati niti razotkriti osobne podatke kupca trećoj osobi, osim u slučajevima u kojima tako izričito propisuje zakon te u slučajevima kada je to potrebno za ispunjenje pravnih obveza. Svi podaci o kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici tvrtke Enzita Life d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti svojih korisnika i kupaca.

Enzita Life d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca na način da obrađuje samo osnovne podatke o kupcima koji su nužni za ispunjenje obveza/narudžbi, koji su navedeni.

Podatke koji se pristupom na internet stranicu automatski bilježe, a nisu osobni podaci (vrste pretraživača, broj posjeta, vrijeme provedeno na stranicama i sl.) Enzita Life d.o.o. ima pravo koristiti isključivo radi ocjene posjećenosti internet stranice i radi poboljšanja njenog sadržaja i funkcionalnosti, a ne uključuju nikakav oblik osobnih podataka.

U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka koji se evidentiraju prilikom registracije, kupac je dužan o promjeni obavijestiti tvrtku Enzita Life d.o.o. U slučaju ne prijavljenih promjena unesenih podataka, Enzita Life d.o.o. ne odgovara za bilo kakve nedostatke u pogledu narudžbe, odnosno isporuke proizvoda.

Načini obrađivanja osnovnih osobnih podataka

Izravno od strane samih korisnika, odnosno kupaca u procesu narudžbe proizvoda ili uspostavljanja kontakta kroz navedene kontakt forme na našim stranicama, a u svrhu pružanja pravovremene i kvalitetne usluge i/ili povratne informacije o proizvodu i posebnim ponudama prema korisnicima koji su izrazili interes u naše proizvode.

Svrha obrađivanja osnovnih osobnih podataka

Ispunjavanje ugovornih obveza: dostava naručenih proizvoda, savjetovanje i pomoć prilikom korištenja naručenih proizvoda, pružanje dodatnih jamstava za proizvode, održavanje kvalitete proizvoda, rješavanje prigovora korisnika te drugih radnji koje su povezane sa sklapanjem i izvršavanjem ugovornih obveza u skladu s mjerodavnim propisima.
Ispunjavanje zakonskih obveza
Izravna promidžba korisnicima koji su iskazali interes te dali privolu za marketinšku komunikaciju te promidžba prema postojećim kupcima u svrhu održavanje kvalitete proizvoda i pravovremenog informiranja o posebnim uvjetima i aktualnim akcijama – a s ciljem kako bi korisnik mogao dobiti točne i precizne obavijesti koje odgovaraju njegovim željama iskazanim posjetom na stranice www.enzita.hr

Interne svrhe – tvrtka Enzita Life d.o.o. koristi navedene osnovne osobne podatke isključivo za potrebu vlastite evidencije, a u svrhu zaštite korisnika i kupaca te održavanje kvalitete usluge i kvalitete proizvoda.

Podaci potencijalnih kupaca – korisnika

Tvrtka Enzita Life d.o.o. obrađuje podatke o potencijalnim kupcima, a sa svrhom da ih se uz danu privolu pravovremeno i precizno informira o aktualnim posebnim ponudama i akcijama, isključivo u proizvode za koje su potencijalni kupci izrazili interes. U navedenu svrhu obrađujemo isključivo osnovne osobne podatke (ime i prezime, kontakt broj telefona, kontakt e-mail te proizvod u koji je iskazan interes) i podatke potrebne za provedbu kupovine u slučaju naplate karticom i to vrstu kartice, broj kartice, mjesec isteka kartice, godinu isteka kartice, kontrolni broj (CVV), IP-adresu te, u slučaju povrata, potrebne podatke za provedbu povrata i reklamacije i to datum narudžbe, šifra narudžbe, način plaćanja, naziv artikla, datum reklamacije, razlog reklamacije, opis reklamacije.

Vremensko čuvanje i obrada osnovnih osobnih podataka

Osnovni osobni podaci kupaca čuvaju se tijekom čitavog razdoblja korištenja naših proizvoda, a sve do trenutka kada je kupac izričito i jasno naveo da više nije korisnik naših proizvoda ili iskaže pravo na zaborav.

Osnovni osobni podaci potencijalnih kupaca, odnosno korisnika čuvaju se 3 mjeseca od trenutka obrade navedenih osnovnih osobnih podataka, ili kraće ukoliko korisnik prije iskaže pravo na zaborav.

Koja prava na privatnost imate?

Društvo poštuje da svaki korisnik treba imati mogućnost osigurati točnost, potpunost i ažuriranost svojih osobnih podataka. Ukoliko smatrate da su vaši osobni podaci nepotpuni, netočni ili nisu ažurirani, može kontaktirati Društvo slanjem elektroničke pošte na: info@enzita.hr.

Imajte na umu da u bilo kojem trenutku imate pravo od Društva zatražiti sljedeće:

1. Pristup Vašim osobnim podatcima

Imate nas pravo tražiti potvrdu obrađujemo li vaše osobne podatke i koje, kao i pristup vašim osobnim podacima koje obrađujemo. Imate pravo znati svrhu obrade, koje kategorije vaših osobnih podataka čuvamo, tijela ili kategorije tijela s kojima vaše osobne podatke dijelimo, razdoblje zadržavanja podataka, kao i izvor podataka u slučaju kada se podaci neizravno prikupljaju. Isto pravo možete ostvariti na način da svoj zahtjev pošaljete na info@enzita.hr te kao Naslov poruke navedete „Zahtjev ispitanika“. Po primitku poruke, poslati ćemo Vam potvrdu urednog primitka Vašeg zahtjeva.

2. Ispravak i nadopuna netočnih osobnih podataka

Želimo da su Vaše osobne informacije točne i ažurne. Možete nas tražiti da ispravimo ili uklonimo informacije koje mislite da su netočne ili zastarjele.  Isto pravo možete ostvariti na način da svoj zahtjev pošaljete na: info@enzita.hr te kao Naslov poruke navedete „Zahtjev ispitanika“. Po primitku poruke, poslati ćemo Vam potvrdu urednog primitka Vašeg zahtjeva.

3. Brisanje osobnih podataka

Možete tražiti od Društva da zaustavi obradu ili čak briše vaše osobne podatake. Ukoliko vaše osobne podatke trebamo za obavljanje neke ugovorne obveze prema vama, Društvo bi moglo prestati biti sposobno za izvođenje takvih ugovornih obveza. Također, ukoliko su vaši osobni podaci potrebni kako bi mogli ostvariti određene zakonske obveze (npr. porezne obveze), vaš zahtjev se možda neće moći ostvariti.

4. Ograničavanje pristupa vašim podacima (nama i/ili trećim osobama) u određenim procesima ili u potpunosti

Ukoliko želite pobijati točnost podataka, ili više ne trebamo osobne podatke za svrhu obrade, ali su oni vama potrebni za uspostavljanje, izvršenje ili obradu pravnih zahtjeva ili ste se protivili obradi po osnovi koju smatramo legitimnom, imate pravo tražiti ograničavanje obrade osobnih podataka.

5. Prigovor protiv obrade ili postupanja s vašim osobnim podacima

Imate pravo prigovoriti na obradu vaših osobnih podataka kao i općenito na naš način postupanja s vašim osobnim podacima. Isto pravo možete ostvariti na način da svoj zahtjev pošaljete na: info@enzita.hr te kao Naslov poruke navedete „Zahtjev ispitanika“. Po primitku poruke, poslati ćemo vam potvrdu urednog primitka vašeg zahtjeva.

6. Pravo na pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka

Ukoliko niste zadovoljni kako smo prikupili ili upotrijebili vaše osobne podatke, možete podnijeti formalnu pritužbu Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

Odgovornost

Gore navedene odredbe o zaštiti osobnih podataka odnose se isključivo na početnu internet stranicu pod www.enzita.hr te na sve stranice unutar enzita.hr domene, a ne na vanjske stranice na koje upućuju linkovi na enzita.hr domeni, za koje stranice www.enzita.hr nije nadležan niti odgovoran te za koje stranice www.enzita.hr ne prikuplja i ne obrađuje podatke korisnika

Osim u slučaju elektronske narudžbe, u drugim slučajevima Enzita Life d.o.o. neće kupcu slati elektronske poruke ukoliko na to kupac nije izričito pristao, odnosno dao svoju privolu.

Kolačići

Kako bi naše web stranice radile pravilno, kako bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice, u svrhu poboljšavanja vašega iskustva korištenja i kvalitete usluge, ova stranica mora na vaše računalo spremiti malenu količinu informacija (Cookies). Preko 90% svih web stranica koristi ovu praksu, no prema regulacijama Europske unije od 25.05.2018. obvezni smo prije spremanja Cookie-a zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu Cookie-a. Blokiranjem cookie i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti vam neće biti dostupne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.

Kolačići se ne mogu dodijeliti određenoj osobi i ne sadrže osobne podatke.

Vrste kolačića na ovim Internet stranicama

  1. Privremeni kolačići (Session cookies) – to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internet preglednik. Mi koristimo session cookies da omogućimo pristup sadržaju i omogućimo komentiranje (stvari koje morate učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na web stranicu).
  2. Trajni kolačići (Persistent cookies) – ti obično imaju datum isteka daleko u budućnost i tako će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Mi koristimo trajne kolačiće za funkcionalnostima kao što su “Ostanite prijavljeni” tickbox, što korisnicima olakšava pristup kao registriranom korisniku. Mi također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati web stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika.
  3. Kolačići za mjerenje posjećenosti – ovi kolačići nisu postavljeni niti kreirani od strane naših stranica, ali služe za normalno funkcioniranje stranice i korisnicima olakšavaju pristup sadržaju. VAŽNO – ovi kolačići ne obrađuju nikakve osobne podatke korisnika. Mi na www.enzita.hr stranicama koristimo sljedeće takve i stalne kolačiće:
    Google Analytics pixel
    Facebook pixel
    Navedeni pixeli (ili kolačići) ne obrađuju nikakve osobne podatke (demografske i slične), već isključivo služe za pravovremeno i precizno informiranje ovisno o vašem interesu, a kako bismo vas na drugim web stranicama informirali o aktualnim posebnim ponudama i akcijama.

Kako onemogućiti kolačiće?

Možete ograničiti, blokirati ili izbrisati kolačiće s ovog mrežnog mjesta u bilo kojem trenutku promjenom konfiguracije vašeg preglednika putem dolje naznačenih koraka. Iako su postavke različite u svakom pregledniku, kolačići se obično konfiguriraju u izbornicima „Osobne postavke“ ili „Alati“. Za daljnje detalje o konfiguraciji kolačića u vašem pregledniku, molimo pogledajte izbornik „Pomoć“ u samom pregledniku.

Isključivanjem kolačića odlučujete hoćete li dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite web-preglednik koji koristite.

Google Chrome
Mozilla Firefox
Samsung Internet (stranica na engleskom jeziku)
Microsoft Internet Explorer
Microsoft Edge
Opera
Safari – iOS / Mac

Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na našim web stranicama.

U svrhu omogućavanja najbolje kvalitete usluge i pravilnog rada ovih Internet stranica, preporučujemo da kolačiće ostavite uključenima.

Razmjenjuje li društvo podatke s trećim osobama?

Zaštita privatnosti nam je važna, stoga nikada nećemo dijeliti vaše osobne podatke s trećim osobama osim za svrhe opisane u ovoj Izjavi o privatnosti i sigurnosti.

Društvo surađuje s drugim kompanijama. To znači da ponekad dijelimo vaše osobne podatke, koristeći sigurne IT sustave. Kada tako postupamo podaci se prenose na servere koji se nalaze u EU ili u zemlji koja osigurava adekvatnu razinu zaštite u skladu s EU zakonodavstvom.

Uz sve navedeno, vaše osobne podatke možemo dati našim pouzdanim partnerima koji održavaju naš IT sustav ili pružaju usluge u ime Društva, na primjer, za potrebe marketinga, financija, oglašavanja i druge usluge u i izvan Društva. Ti davatelji usluga su ipak dužni, prema relevantnim ugovorima, koristiti podatke koji su im povjereni samo u skladu s našim smjernicama i isključivo u svrhu koju smo strogo odredili. Također, obvezujemo ih da adekvatno zaštitite vaše podatke i da ih smatraju poslovnom tajnom.

Podaci koje o vama prikuplja Google LLC

Društvo koristi usluge koje pruža tvrtka Google LLC i njena povezana društva, uključujući YouTube, Android i usluge koje se pružaju na web-lokacijama trećih strana, primjerice usluge oglašavanja (dalje u tekstu: Google).

Ova se Izjava o privatnosti i sigurnosti ne primjenjuju na usluge koje imaju zasebna pravila o privatnosti, međutim sukladno propisima vezanim uz zaštitu osobnih podataka Društvo je dužno obavijestiti svoje korisnike i o podacima koje prikuplja Google LLC pružajući svoje usluge drugim pravnim i fizičkim osobama.

Podaci koje Google prikuplja uključuje jedinstvene identifikatore, vrstu i postavke preglednika, vrstu i postavke uređaja, operativni sustav, podatke o mobilnoj mreži koje uključuju naziv operatera i telefonski broj te broj verzije aplikacije.

Nadalje, Google prikuplja podatke o interakciji aplikacija, preglednika i uređaja s Google uslugama, uključujući IP adresu, izvješća o rušenju, aktivnost sustava te datum, vrijeme i URL preporuke za zahtjev ispitanika.

Google prikuplja podatke kada neka Google-ova usluga na vašem uređaju kontaktira Google poslužitelje -primjerice kada instalirate aplikaciju iz Trgovine Play ili kada usluga provjerava jesu li dostupna automatska ažuriranja. Ako upotrebljavate Android uređaj s Google-ovim aplikacijama, vaš uređaj povremeno kontaktira Google-ove poslužitelje radi davanja podataka o uređaju i povezivanja s našim uslugama. To uključuje podatke kao što su vrsta uređaja, naziv mobilnog operatera, izvješća o rušenju i aplikacije koje ste instalirali.

1. Podaci o Vašim aktivnostima

Podatke o vašim aktivnostima na Google uslugama Google prikuplja kako bi vam na temelju njih primjerice preporučili videozapis na YouTubeu koji bi vam se mogao svidjeti. Podaci o aktivnostima koje Google prikuplja mogu uključivati:

  • pojmove koje tražite
  • videozapise koje gledate
  • prikaze sadržaja i oglasa te interakciju s njima
  • podaci o glasovnoj i audio aktivnosti prilikom upotrebe audio značajki
  • aktivnosti kupnje
  • osobe s kojima komunicirate i dijelite sadržaj
  • aktivnosti na web-lokacijama i u aplikacijama treće strane koje upotrebljavaju naše usluge
  • povijest pregledavanja u Chrome-u koju ste sinkronizirali sa svojim Google računom.

Ukoliko Google usluge upotrebljavate za upućivanje i primanje poziva ili slanje i primanje poruka, Google može prikupljati podatke telefonskog zapisnika kao što su vaš telefonski broj, broj koji ste nazvali, broj koji je primio poziv, brojeve na koje su pozivi preusmjereni, vrijeme i datum poziva i poruka, trajanje poziva, podatke o usmjeravanju i vrste poziva.

Na svojem Google računu možete pronaći podatke o aktivnosti koje su spremljene na vaš račun i upravljati njima.

2. Podaci o lokaciji

Podatke o vašoj lokaciji Google prikuplja kada upotrebljavate specifične Google usluge. Vaša se lokacija može odrediti uz različite razine preciznosti na temelju:

  • GPS-a
  • IP adresa
  • podataka senzora na uređaju
  • podataka o stvarima u blizini uređaja kao što su Wi-Fi pristupne točke, mobilni odašiljači i uređaji s omogućenim Bluetoothom.

U nekim okolnostima Google prikuplja podatke o vama i iz javno dostupnih izvora.

Na primjer, ako se vaše ime pojavi u lokalnim novinama, Google- ova tražilica može indeksirati taj članak i prikazati ga drugim korisnicima kada pretražuju vaše ime.

Važno je napomenuti da podatke o vama Google može prikupljati i od pouzdanih partnera, uključujući marketinške partnere koji pružaju podatke o mogućim korisnicima Google poslovnih usluga i partnera za sigurnost koji nam pružaju podatke za zaštitu od zlouporabe kao i oglašivača radi pružanja oglasa i usluga istraživanja u njihovo ime.

U koje svrhe Google prikuplja vaše podatke

Vaše podatke Google može upotrebljavati kako bi osigurao ispravan rad usluga, primjerice praćenjem zastoja ili rješavanjem poteškoća koje prijavite.

Nadalje, Google podatke upotrebljava u analitičke i mjerne svrhe.

Na primjer, Google analizira podatke o vašim posjetima Google web-lokacijama te upotrebljava i podatke o oglasima s kojima ste stupili u interakciju.

Kada posjetite web-lokacije koje upotrebljavaju Google Analytics, Google i korisnik Google Analyticsa Google može povezati podatke o vašoj aktivnosti na toj web lokaciji s aktivnostima na drugim web-lokacijama koje upotrebljavaju Google usluge oglašavanja. Prikupljene podatke, kao što je adresa elektroničke pošte, Google upotrebljava za izravnu interakciju s vama. Na primjer, može vam poslati obavijest ako otkrije sumnjivu aktivnost, primjerice pokušaj prijave na vaš Google račun s neuobičajene lokacije Ili vas može obavijestiti o predstojećim promjenama ili poboljšanjima usluga.

U slučaju da vi kontaktirate Google, Google evidentira zapis o zahtjevu radi lakšeg rješavanja vaše poteškoće.

Google upotrebljava automatizirane sustave koji analiziraju vaš sadržaj radi pružanja prilagođenih rezultata pretraživanja, prilagođenih oglasa ili drugih značajki prilagođenih vašem načinu upotrebe naših usluga.

Vaše sadržaje Google analizira i radi otkrivanja zloupotrebe kao što su neželjeni, zlonamjerni ili nezakoniti sadržaj. Za prepoznavanje uzoraka u podacima Google se služi i algoritmima.

Na primjer, Google prevoditelj pomaže ljudima da komuniciraju na različitim jezicima tako što otkriva uobičajene jezične uzorke u frazama za koje tražite prijevod.

Za gore opisane svrhe Google može kombinirati prikupljene podatke sa svojih usluga i svih vaših uređaja. Ovisno o postavkama vašeg računa, vaša aktivnost na drugim web-lokacijama i u drugim aplikacijama može biti povezana s vašim osobnim podacima radi poboljšanja Google-ovih usluga i oglasa koje Google prikazuje.

Ako drugi korisnici već imaju vašu adresu elektroničke pošte ili druge identifikacijske podatke, Google im može prikazati vaše javno vidljive podatke Google računa, primjerice vaše ime i fotografiju. Tako primjerice mogu lakše raspoznati elektroničku poruku koju im pošaljete.

Vaše kontrole privatnosti

Imate mogućnost izbora u vezi s podacima koje Google prikuplja o vama i načinom na koji ih upotrebljava.

U ovom su odjeljku opisane glavne kontrole za upravljanje privatnošću:

1. Možete posjetiti provjeru postavki privatnosti putem kojih možete pregledati i prilagoditi važne postavke privatnosti.

2. Posjetite stranicu Provjera postavki privatnosti, Upravljanje podacima te pregled i ažuriranje podataka.

Kada ste prijavljeni, uvijek možete pregledati i ažurirati podatke tako da posjetite usluge koje upotrebljavate.

3. Google je uspostavio i mjesto na kojem možete pregledati podatke koje se spremaju na vaš Google račun i upravljati njima.

Na vašem Google računu dostupne su sljedeće kontrole:

a. Kontrole privatnosti

b. Kontrole aktivnosti

Odredite vrste aktivnosti za koje želite da se spremaju na vaš račun.

c. Postavke oglasa

Upravljajte postavkama oglasa koji vam se prikazuju na Google-u te na web-lokacijama i u aplikacijama koje prikazuju oglase u partnerstvu s Google-om. Možete izmijeniti svoje interese, odabrati hoće li se vaši osobni podaci upotrebljavati za prikaz relevantnih oglasa te uključiti ili isključiti određene usluge oglašavanja.

4. Google vam omogućava da upravljate podatke koje drugi vide o vama na Google-ovim uslugama.

5. Dijeljene preporuke putem Google-a.

Odaberite hoće li se vaše ime i fotografija prikazivati pored vaših aktivnosti kao što su recenzije i preporuke koje se pojavljuju u oglasima.

6. Informacije koje dijelite.

Odredite s kime ćete dijeliti podatke putem svojeg računa na Google-u+.

7. Google vam pruža i načine za pregled i ažuriranje podataka.

Na stranici Moja aktivnost možete pregledati i kontrolirati podatke koji nastaju vašom upotrebom Google-ovih usluga, kao što su vaša prošla pretraživanja i posjeti Google Playu.

Svoju aktivnost možete pregledavati po datumu i temi te je možete izbrisati djelomično ili u cijelosti.

8. Uslugu Google nadzorne ploče.

Putem Google nadzorne ploče možete upravljati podacima koji su povezani s određenim proizvodima.

Vaši osobni podaci

a. Upravljajte svojim informacijama za kontakt kao što su ime, e-adresa i telefonski broj.

Kada niste prijavljeni, možete upravljati podacima koji su povezani s vašim podacima.

Prilagodba pretraživanja dok ste odjavljeni: odaberite hoće li se vaša aktivnost pretraživanja upotrebljavati za ponudu relevantnih rezultata i preporuka.

Postavke YouTube-a: pauzirajte i izbrišite povijest pretraživanja na YouTube-u i povijest gledanja na YouTube-u.

b. Postavkama oglasa upravljajte na web lokacijama i u aplikacijama koje prikazuju oglase u partnerstvu s Google-om.

c. Izvoz, uklanjanje i brisanje podataka

Po želji možete izvesti kopiju sadržaja sa svojeg Google računa da biste ga sigurnosno kopirali ili koristili na nekoj usluzi izvan Googlea.

d. Zatražite uklanjanje sadržaja s određenih Google-ovih usluga na osnovi primjenjivih zakona.

Da biste izbrisali svoje podatke, možete:

  • Izbrisati sadržaj s određenih Google-ovih usluga.
  • Potražiti i zatim izbrisati određene stavke s računa putem stranice Moja aktivnost.
  • Izbrisati određene Google-ove proizvode, uključujući podatke koji su s njima povezani.
  • Izbrisati cijeli Google račun.

Naposljetku, tu je i Upravitelj neaktivnih računa pomoću kojeg možete nekom drugome omogućiti pristup dijelovima svojeg Google računa u slučaju da ga više ne možete upotrebljavati.

  • Postavke preglednika: na primjer, možete konfigurirati preglednik tako da naznačite kada Google postavi kolačić u vaš preglednik. Preglednik možete konfigurirati i tako da blokira sve kolačiće s određene domene ili svih domena.
    Pritom napominjemo da se Google usluge za ispravan rad oslanjaju na kolačiće, primjerice kako bi zapamtile vaše postavke jezika.
  • Postavke uređaja: vaš uređaj može imati kontrole koje određuju koje podatke Google može  prikupljati. Na primjer, na Android uređaju možete promijeniti postavke lokacije.

Mjerenje posjećenosti

Naša web stranica koristi Google Analytics, uslugu web analize koju pruža Google, Inc. (“Google”). Informacije koje generira kolačić o vašem korištenju naše web stranice (uključujući vašu IP adresu) bit će prenesene na Google i pohranjene na poslužiteljima u Republici Irskoj gdje će se čuvati najduže 26 mjeseci nakon čega će biti izbrisani. Google će koristiti te informacije u svrhu vrednovanja vašeg korištenja naše web stranice, sastavljanjem izvješća o aktivnostima na web stranici za operatore web mjesta i pružanjem drugih usluga vezanih uz aktivnost web stranica i korištenje interneta. Google također može prenijeti te podatke trećim stranama, ako to zahtijeva zakon, ili ako takve treće strane obrađuju podatke u ime tvrtke Google. Google neće povezati vašu IP adresu s drugim podacima koje Google posjeduje. Daljnje informacije o Googleovim pravilima o privatnosti možete dobiti na adresi http://www.google.com/privacy.html.

Ukoliko želite onemogućiti da vam navedeni servis sprema “kolačiće”, to možete učiniti ovdje.

Trenutno postoji nekoliko internetskih stranica za isključivanje pohranjivanja “kolačića” za različite servise. Više se možete informirati na sljedećim linkovima:
http://www.allaboutcookies.org/
https://www.youronlinechoices.eu/

Preuzmi zahtjeve za brisanje/ispravak/prenosivost/pristup osobnim podacima

Sigurnost plaćanja

Enzita Life d.o.o. na svojoj web trgovini enzita.hr koristi WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o debitnim/kreditnim karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Izmjene i dopune Izjave o privatnosti i sigurnosti

Enzita Life d.o.o. zadržava pravo izmijeniti i dopuniti ovu Izjavu u bilo kojem trenutku, bez davanja bilo kakve posebne obavijesti zainteresiranim osobama. Iz navedenog razloga preporuča se svim zainteresiranim osobama i korisnicima da redovito provjeravaju sadržaj ove Izjave radi informiranosti oko ažurnog sadržaja Izjave o privatnosti i sigurnosti.

Načelo pravednosti

Enzita Life d.o.o. u svome se poslovanju pridržava pravednosti i iskrenosti u svakom vidu interakcije s korisnicima (potencijalnim kupcima) i kupcima naših proizvoda te najveći naglasak stavlja na održavanje kvalitete usluge i kvalitete proizvoda.

Informacije o društvu

Naziv društva: Enzita Life d.o.o.
Adresa sjedišta: Avenija Dubrovnik 15 (Zagrebački velesajam, Paviljon 14a), 10020 Zagreb, Hrvatska
Adresa elektroničke pošte: info@enzita.hr
Info telefon: 01/2 086 086

Internetska trgovina otvorena je za narudžbe od 0-24, a sva pitanja vezana za kupovinu možete slati na email: info@enzita.hr

Poslovni subjekt upisan je u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu/ MB: 05380782 OIB: 74287562264

Poslovni račun otvoren je u Zagrebačka banka d.d.
IBAN: HR7723600001102919636

Meni
0
Košarica
Dostava
Traži
×
×

Košarica