Trenutno pregledavate Pire od krumpira sa sezamom

Pire od krumpira sa sezamom

Pire od krumpira moguće je napraviti na bezbroj načina i učiniti ga zanimljivim prilogom. Sezam ima veliku hranjivu vrijednost i odličan je izvor kalcija. Jedna žlica sezama sadrži 88 g kalcija. Uz to što je bogat kalcijem sadrži i vitamine  A, B1, B2, B6 i E, nezasićene masne kiseline, minerale, bjelančevine, željezo, magnezij, mangan, cink, fosfor i kalij.  Uvjerili smo vas da ga koristite više u svojim receptima?

 

Pire od krumpira sa sezamom može biti prilog biti uz vaše omiljeno pečenje, sarmu, punjenju papriku, vegetarijanske pljeskavice, popečke od povrća, sos ili razne druge kombinacije. Odličan je i za najmlađe kao samostalan obrok ili uz dodatke po želji.
Sastojci za 4 osobe:
  • 1 kg krumpira
  • 1 žličica soli
  • 75 g tahinija
  • 1 žlica sezama
 
Upute:
1. Ogulite krumpir, operite i narežite te stavite u posudu, prekrijte vodom i posolite, kuhajte 20-30 min.
2. Procijedite krumpire i sačuvajte vodu u kojoj ste ih kuhali. Kada se dobro ocijede premjestite ih u posudu.
3. Koristeći Bamix štapni mikser pomiješajte tahini pastu s otprilike 175 ml vode u kojoj su se kuhali krumpiri. Dodajte smjesu krumpirima i ižmikajte Bamix štapnim mikserom dok ne dobijete kremasti pire. Začinite sa soli.
4. Kratko popržite sjemenke sezama i pospite po pireu.
Dobar tek!
×
×

Košarica